arkadaşlar merhaba başından beri tam olarak hesaplayamadigim bir durum var ki bebeğimin kaç haftalık olduğu , hesaplamalarıma göre 13.haftamdayim , uygulamada 12hafta 4 gün gözüküyor bu 12hafta bitti 13.ün 4.gunu mu demek yoksa 12.haftanin 4.gunu mu :/ gebeligimi geç öğrendiğim ve adet tarihlerim de düzensiz olduğu için başlangıcı biraz zor hesapladım