Arkadaşlar bugün 3den beri afedersiniz alt bölgemde sanki idrarrinizi tutarsinizda bi agri olusur ya öyle agrm var skışmısım gbi ama lavbo ihtyacmda yok şuan bebis hareket ettikce lavboya cikasam varms gbi oluyor 32haftalkken bebis baş aşagi donmstu acaba doğm sancisimidir yada üsüttüm mü bilemedim suan 33+4deym