Dry35 Ben de 7+0 ım ve dün duydum, herkes çok farklı bir his diyordu yok değildir diyordum ama gerçekten en son ne zaman o kadar heyecanlandığımı hiç bilmiyorum 🙈 adet ve iç bacak sancısı var bende de, sabahları bel ağrısı, gündüz yeme atakları müthiş iştahım açık. Onun dışında hamilelik işte 🙈