babycool merhaba öncelikle güzel düşünün güzel olacak beni çok yıprattılar 15 gün bekledik nift sonucu için 15 günde belirsizlik ve yaşadığım stresi bir ben bir Allah bilir. Nift sonucumuz temiz geldi 3 4 lü teste gerek kalmadı doktorum istemedi sadece 23. Haftada detaylı yapıldı oda temiz çıktı doktorum bana nift testini yaptırsan yetr dedi ama perinatoloji doktoru hayır yeterli değil dedi kafamı karıştırdı fakat çok şükür 33 haftalık hiç bir sornumuz yok 2 hafta önden bile gidiyo, sizde sorun etmeyin bence güzel çıkıcak şuan hemen hemen herkese bunu söylüyorlar ben öyle duyuyorum. Sonucu yazın bize de olur mu 🙏🏻