zeynepylmz Kızlar 32+3 haftalık hamileyim en son 30.haftamda gitmiştim dr bir ay sonra gel dedi yani 34.haftada benim bildiğim bu haftalarda iki haftada bir olmuyor mu beklemeyip haftaya mı gitsem randevuya sizce?
Senayyalcin zeynepylmz Yoo riskli bir durum yoksa gayet normal 32 de gittim diğer randevum 35.haftamda
Derinsel zeynepylmz benide hep ayda 1 çağırıyordu 35. Haftamdan itibaren her hafta çağırmaya başladı normal yani
biranneikikedi zeynepylmz 32 de çalışamaz raporu vermek için çağırmıştı eğer gerek yoksa 34 de çağırması normal. Benim doğumuma 9 gün kaldı, haftada 1 e yeni düştük. Bence doktora ve sizin sağlık durumunuza göre değişen bi şey o
Serendipity zeynepylmz 35ten itibaren haftada bir cagirdi onun oncesi bir sorun yoksa ben de ayda 1 gittim
Kuzey61 zeynepylmz en son 29 da gittim 32 de tekrar çağırdı ve 32 den sonra 2 haftada bir görücem dedi benim doktorum. Belki senide 34 den sonra sık görmeye başlar
Omerhatice zeynepylmz canm eğer riskli bir durum yoksa 35 36 dan sonra haftada 1 yada 2 haftada bire düşürüyor 😊
bambam_betty zeynepylmz en başından beri 2 haftada bir gidiyorum ben. Galiba herkesin prosedürü farklı.
bus91 zeynepylmz 36 37 sonra sık çağrıyor canım bide riskın yoksa o yuzden rısklı gebelıklerde 32 den sonra sıklaştırıyor
Vuslat23 zeynepylmz canım bende 32 de gıttım nst gırdım sonucu da gordu kg boy vs baktı , 3 yada 4 hafta sonra gel dedi 35 oldum ama haftaya gıtcem
Esosun zeynepylmz bende 29 da gitmiştim 3 hafta sonra bugüne çağırmıştı gittim tekrar haftaya tekrar gel nst bakalım dedi yani 32. Haftamda çağırdı birde bir hafta sonra kontrole çağırdı haftaya tekrar gidicem. Sıkıntışı bi durumun yoksa gebeliğinde de herşey normalse geç çağırması daha iyi 😊
Dilekaltin zeynepylmz ben 34+3te gittim beni 3 hafta sonra çağırdı, e sonraki hafta zaten sezaryen olacağım, bende hiç bişe anlamadım. Haftalık nst bağlanması gerekmez miydi 🙄
Nhlady zeynepylmz Bende 30 haftalik hamileyim canim ilk bastan beri hep 1 aydan bir cagirdi riskli olumsuz birseyler olmadigi icin simdi yine ayin 15 gel dedi tam 1 aya denk gelecek yani yinr gidisim ayin 15den sonra 2 haftada bir geleceksin dedi