Kızlar bu ay ki rahim filminden sonra da doğal yolla gebelik oluşmayınca aşılamaya başladık. Rahim filmi sonucu temiz çıktı. Hashimato hastasıyım tsh değerim yüksekti o düştü.
Doktor bugün bir sürü ilaç verdi..
Açıkçası deneyimlemiş kişilerden bilgi almak isterim ,ilk aşılması tutanlar nelere dikkat ettiniz?
Bu arada doktor eş kullanımlı antibiyotik ,
Bir tane ayrıca vajenden uygulanacak antibiyotik merhem,
D vitamini damla ,
Fostimon 75 lik iğne,
Anti tpo yüksekliğinden dolayı selenyum,
İyot içeren folik asit,
B12 B6 vitaminleri verdi…
2 poşet ilaçla eve döndüm, inşallah hayırlı sonuçlar alırım 🤲