Animes Yoncaglseven benim de aynı şekilde migren ataklarım tutuyor aralıklı olarak, ben yatak odama siyah ışık geçirmeyen perde astım, yatıp uyuyorum atak geldiği zamanlarda,doktor ilaç da önerdi ancak henüz içmedim
Merveysel15 Yoncaglseven tansiyonunuzu olcmenizi öneririm bende ilk 3 ay iki günde bir baş ağrısı çekerken strese bağlıyordum geçen cuma gününe kadar ama cuma günü öğrendim ki tansiyonum yukseliyormus o yüzden baş ağrısı çekiyormuşum sizde kontrol ettirin 4 aylık olduk tansiyon artık bizimle birlikte sağ salim kucagimiza alalım inşallah bebişlerimizi🤲
Busrasezgin Yoncaglseven ben geberdim suan 5 ayligim ama 4 gun boyunca hic gecmexen her gun agridi parol ictim
Girlsmomm [silindi] o haftalarda benim de çok şiddetli ağrımıştı gece gündüz Bi kaç gün sürdü geçti tekrar ağrıdı ama geçti sonra
Mmoommlife Merveysel15 Geçmiş olsun öncelıkle benımde cok sıddetlı bas agrım var 14 haftalıgız boynumdan gelınce tansıyondan suphelendım . Sıze yuksek tansıyın tanısını doktor mu koydu acaba tahlıl vs mı yaptı yoksa sadece duzenlı aralıklarla tansıyonunuzu mu ölçtü ?
Busrasezgin Merveysel15 acile gittim tansiyon hersey normal cikti canim burnum kaniyor bas agrilarimdan bise bulamadilar norroloji sevketti
Havin6565 Busrasezgin 🤕🤕🤕🤕aynıyım 9+3ve ben diğer gebeliklerde aynıdı birinde 4 ayda bitti sorankide 7 ayda bittim korkum buda öyle uzun devametmesi
Sulbiye Yoncaglseven o haftalarda ben de öyleydim bulantı baş ağrısı gözümü açamaz koltuktan kalkamazdım
T-aksoy Evet ilk zamanlarda ben çok yaşadım en iyi gelen şeyde nane taşını alıp sürüyordum şakaklara alnıma kesiyordu ağrıyı
Esra-sari Yoncaglseven mentollü yağlar var onunda başına masaj yap 3 ay dolduktan sonra parol içeribilirsin
Merveysel15 Mmoommlife 16 haftalık gebelik için sağlık ocağına gittim izlenimim vardı orda tansiyon 140/90 Nabız 110 cıktı oda hemen kadın doğum doktoruna gönderdi orda kan idrar tüm tahliller yapıldı doktorum tanı koydu sürekli kontrol ediyorum sabah akşam ölçüm yapıyorum inşallah düzelir hayırlısı ile alırız kucağımıza bebişlerimizi🤲
Merveysel15 Yoncaglseven çok geçmiş olsun dikkat edin tansiyon düşmesi sorun olmuyor ama yükselmesi sorun oluyor
eebru- Yoncaglseven kan cok pompalandığı için oluyomus benim bazen gün hic gecmeden sürüyo 17 haftaligim
eebru- Yoncaglseven kesinlikle. Bide öğretmenim okulda nöbet yazdiklari gün kendime hic gelemiyorum bütün gün uyusam da gecmiyo ama ilac kullanmamakta direniyorum
ipekeylul Yoncaglseven aman allahim o bas agrisi var ya herseyden beter 5 aylij olana kadar Allahin hergunum zindan oluyordu oyle bir migren ataklari geciriyordumki anlatamam. Hergun bas agrisi cekiyordum. Tabiki paroldan baska hap kullanamiyorsun birde parolun serumundan baska birsey yapilmyor hastanede. Ve ne yaparsan yap hicbiseyde gecirmiyor gunlerce cekerdim sabahtan aksama kadar aglardim bu agri nereye kadar diye cok kotu bi his gozumun önüne geldi o gunlerim😔😔 suan 31 haftalik hamileyim 2. gebeligim şükür azaldı ama gecti diyemem
Yoncaglseven ipekeylul Herkes yaşıyorsa normal bir durumun içindeyim ama insan korkuyor tansiyonum yükselmiştir diye o zaman mecbur tansiyon aleti alicam
Glbnpk Yoncaglseven mentol taşı öneririm. Benim de şiddetli migren ağrılarım oluyor. İlaçtan fayda yok ama bu taş çok işime yaradı.
kahve-cekirdegim Yoncaglseven bizde 16+1 iz bir aydır benimde öyle başım çatlıyor akşamları oluyor tahammül edemiyorum tansiyonum düşüyor tuzlu ayran içip hemen uyuyorum yoksa hiçbir şekilde geçmiyor 🥺 doktora sordum su az mı içiyorsun dedi hayır çok içiyorum hatta şekerim falan mı var acaba diye düşünüyorum çok içince dedim bu haftalarda bünye hamileliğe alışmaya çalışıyormuş o yüzden oluyor kusma bayılma gibi olursa serum taktır dedi ama ilaç bile içmek istemiyorum her gün aynı nerdeyse tuzlu ayran sonra uyku tek çare 🤷🏻♀️
Yoncaglseven kahve-cekirdegim daha benim 1.5 - 2 aylık ilk defa başıma geliyor bu benim ne sekerim vardır ne tansiyonum :( bu ilk hamileligim ve beni mahvetti :( dua edin nolur