Cigdemmom Kızlar 23+4 üm sabahtan beri karnım geriliyor yırtılıyor gibi böyle birşeyler kopuyor ahahhaha nasıl anlatsam bilemedim tecrübeli anneler anladı beni bu normal mi korkmammı lazım
Kuzuveannesi Cigdemmom bebek hareketlerinde bi sıkıntı kanama sancı olmadığı sürece normal 😌 göbeğini incele bakalım belki çatlaklar başlamıştır büyüyor sonuçta bebeğinle beraber göbeğin 😏
Sedanindenizi Cigdemmom 20+4 den beri hissediyorum ben bu hafta biraz daha artti ozellikle yemek yerken ve yedikten sonra sag kasik tarafima ve gobek cevreme minik minik vuruyor gibi cok sert degil ama hafif tık tık vuruyor 😍
BirMuallime Cigdemmom şu an sağ tarafımı parçaladı resmen o kadar acıtıyor ki 😆😆işin garibi hep sağ tarafa yükleniyor sanki yırtacak orayı ama ilk minik çatlağım solda 😆