Ayssmom Konu açanların çoğu 1-2 güne doğum yapıyor belki bende doğum yaparım suyum gelir diye konu açmak istedim sizde totem için gelin 😁 39+1 DOĞURAMIYORUMMMM..
Sevdigim Ayssmom Valla bende 39+5 deyim ama hâlâ doguramiyorum ilk çocuğumda 42 haftalık doğmuştu bakalm bu nasıl olcak
Ayssmom Sevdigim hadi inşallah doğurursun ya.. bebeğim kilo almıyor artık yani öylesine karnımda duruyor büyüyor olsa beklemek sorun değil 🙈