belisslinaa Aranızda kullanan var mı ? Bi zararı olur mu? Ben kullandım ama eşim kullanmamı istemiyor aşırı derecede kızdı 🥺
SB_ belisslinaa kendim kuaförüm Kafa derisinde bekletilen birsey olmadığı için birsey olmaz sonuçta normal şampuan gibi kullanılıyor
aannepandaa belisslinaa bende sabrediyorum. Haftaya cuma 37.haftaya girmiş olcam ve doğum için memlekete gidicem ve kullanıcaö 🤣 artık bebiş için çokda zararlı oşacak zamanı geçmiştir ye düşünüyorum..
belisslinaa Gkc123 bende kullandım hep ama geçen almaya gittim aldığımı görünce hemen bıraktırdı kullanma doğuma kadar dedi bende çocuk mor mu doğacak dedim 😅
SB_ morpella sararmaya karşı önleyici şampuan sarı saçlar için yani bundan dolayı hep küllü kalıyor veya gri gibi
Gkc123 belisslinaa Saçta zaten en fazla 2 dk tutuyoruz ve kafanıza takılırsa saç diplerine degdirmeden kullanılır bence 😊
belisslinaa prensimgeliyor doktora sorsam saçma gelecek kullan ne gibi zararı olur diyecek zaten kullanıyorum da 😀
belisslinaa SB_ saç diplerinde turunculaşma varsa bekletiliyor ya iki üç dk zaten bendeki ombre ben uçlara uyguluyorum eşim tenime temas ederse sıkıntı olacağını düşünüyor sanırım
SB_ belisslinaa ondan bile birsey olmaz canım 1 2 dakikadan Ayrıca teninize değen hersey zararlı olsaydı bebeğe krem vs gibi şeylerde kullanamazdık
belisslinaa Gkc123 tenime temas ediyor ya duşta ondan korktum bende 😀 eğilerek de yıkayamıyorım artık saçımı mâlum