sedefyrs1101 Abartmadıktan sonra iç canım ne olacak. Bu millet var ya şu zararlı bu zararlı diye diye burnumuzdan getiriyor yediğimizi içtiğimizi. Bir kola içeceksin keyfini bile alamıyorsun suçluluk duygusundan. Rahat ol, 1 bardak koladan ne olur?
Fazlasına kaçarsan fazla su içmek bile zararlı. Su zehirlenmesi diye bir şey var yani.