Mervekamrak-09 Kızlar merhaba hamileyken sac kestirsem bi sıkıntı olr mu ? Sadece kestircem batıl İnançlar var ama kestiren oldu mu ?
Minikasya Mervekamrak-09 Kız varya kaç aydır düşünüyorum. Batıldan dolayı değil ama. Boyatmak mesela. Diplere değmeden oluyomuş ombre röfle yada gölge. Yaptırıcam artık kararda verdim. Doğumdan sonra sıra saçıma zor gelir çünkü. Hangi ara yaptırıcam
Zhra_cil Mervekamrak-09 bende kestirmeyi acayip istiyorum ama kayınvalidem annem herkes dogumu bekle bebeğin ömrü kısalır falan diyorlar nefret ediyorum şu batıl inançlardan . Birgün gidip kestircem ama
Deniz59 Mervekamrak-09 benim kayınvalidem de diyo işte kesme ömrü kısalır ay allahım dedim ne alaka Allah bilir orasını