SukranGencbulut eğer ki kötü davranıyorlarsa 184 sağlıkçı şikayet etme hattı arayıp şikayet edin isim soyismi bilmeniz gerek sadece, çok hassasım bu konuda zaten hamilelik başlı başına stres birde kötü davranmaları beni sinirlendiriyor ben bir kaç defa ilk bebeğim de devlete gittim o yeri vermedim davranamadılar hatta başkalarını azarlarken bana dönünce canım tatlım falan diyorlardı ama başkasına yapmaları da sinir ediyor beni. Asla izin vermeyin gözünüzü seveyim onlar size mecbur, ben tartıştım bir defa herkesi ezmeye alışmışlar hepsi şok oldu