Handncal Nuurrmom 36 haftalık olduk vajinada sürekli batma sürekli idrara çıkma arada adet sancısı gibi sancı bazen kalkarken altta baskı hissi oluyor 37de kontrolümüz var bakalım
Ssvvvggii Nuurrmom Bazen kasılmalar oluyo.. Birde diş etlerim şişti🤷🏼♀️ Onun dışında bir sıkıntım yok çok şükür 🙏🏻
Nuurrmom Ftmmm bel ağrısı bende hiç yok. Ama bacak ağrım çok fazla oluyor benjmde. Bende de çok baskı var altta. İgnelenme oluyor arada😑 Allah yardımcımız olsun inşallah
Ftmmm Nuurrmom amin inşallah aynen altta öyle bir ağrı oluyor ki yürümeme bile engel oluyor resmen … çatı muayenesi oldunuz mu
Mishon Bende 37 haftayim,agrim sizim yok ama suyum azalmis 3 günde bir doktordayım her an alabiliriz dediler,kilo alımıda durdu susuzluktan 😞
Serrax Nuurrmom 36+5 iz,azıcık iş yapsam sırt ağrısından ölüyorum😭 12 gün sonra sezaryenim var inş. Baya ağırlaştım artık