Semraa06 Bursa yıldırım dorukta dogum yapıcam kısmetse..Refakatcı 1 kısı ıle mı sınırlı bılıyo musunuz? Bır de covıd testı ıcın ayrı para mı alıyolar?
Cemile2304 Ayssmom bu kesin mi yıldırım dorukta çünkğ ben başka birinden duydum refekatçi eğer eş değilse içeri almıyorlarmış🙇♀️
Semraa06 Ayssmom inşaAllah ben de..Kac haftalık oldun peki,belki aynı zamana denk geliriz..Bide ben gizem yıldırıma asla yer bulamıyorum,Fatma güraya aldım randevu nasıl duydun mu hiç? Gecen bı kez Elif şahıne gittim asla ama asla memnun kalmadım
Ayssmom Semraa06 39+1 haftalığım canım ve doruğun kadın doktorları iğrenç 😬 benim doktorum Kemal Köroğlu. Fatma’yı bilmiyorum ama şeymaya gitme diyebilirim
Simge16 Semraa06 gizem yıldırımı asla önermem çok ilgisiz bir doktor 1 kere gittim ultrasonla bebeğe bakarken asla bilgi vermedi 2 li test yaptırdım sonuçlarıyla ilgilenmedi doktordan ziyade asistanı hep bilgilendirdi
Ayssmom Semraa06 teşekkür ederim 😇 lohusalık güzel gidiyor Allah’a şükür doktorum iyi olduğu için ağrılarım yok bi sorunum yok sanki normal doğum yaptım hep ayaktayım ilk günden beri maşallah 🧿 sezaryen oldum eşimin sendika indirimi vardı 2750 TL felan ödedik
Ayssmom Cemile2304 yanlış bilgi vermişler bana ziyaretçi bile geldi hemşireler kovuyor ama gelen geliyor teşekkür ederim 😊