Benim önce yoktu gelebelikte ortaya çıktı üstelik plesentadaydı yumurtalıktadada değil 2 taneydi doktor büyürse bebeğin gelişimi etkileyeceğini söyledi ama büyümezse bi sıkıntı olmaz doğumda temizlenir zaten demişti 29. Haftaya girdik büyümedi bi sıkıntı olmadı çoğu gebede gözüküyormuş bebeğin gelişimide gayet iyi