ayse011 O konu hakkımda pek bilgim yok ama izlediklerime ve okuduklarıma göre hamilelikte sırtüstü yatmak anne adayında tansiyon düşmesine neden olurken, gebenin bu pozisyonda yatmasıyla rahme giden kanda da azalma olacağından dolayı bebeğe giden kanda da azalma olacağı söylenir. Bu nedenle, hamilelerin tam sırt üstü yatış pozisyonundan kaçınmaları tavsiye ediliyor:)