defneveannesi1 Evett guzel anneler neredensiniz hangi doktora gidiyorsunuz hamileliğiniz nasil geçiyor 😍🥰😇
shrbn25- defneveannesi1 izmirden 31+4den slmlar ♥️2-3gündür mide yanması ve sırt agrısı basladı dur durak bilmiyor 💙
metehaninannesiii defneveannesi1 kayserideyim 13+2 olduk memorial ülkü aksoy hocaya gidiyorum bulantılar bas agrisi hariç her şey yolunda çok şükür 🧿🌸
defneveannesi1 Prensesannesi41 aa cok az kalmış insallah Allah kurtarsın canim 🥰🙏 darısı benim 37 haftalik olmama insallah🥰
defneveannesi1 metehaninannesiii masallah canim allahim yardimcin olsun inşallah sağlıkla alirsin kucağına 🥰🙏
ug_fa-3diplomalianne Prensesimle 30+4 haftalığız izmirdeyiz, normalde buca kadın doğumda takip ediliyodum ama artık randevu alamadığım için tepecik kadın doğuma gitmek zorunda kaldım
defneveannesi1 ug_fa-3diplomalianne masallah canim sağlıkla gelsin insallah 🥰doktor değiştirince sıkınti yapamadınız mi?
ug_fa-3diplomalianne defneveannesi1 ya hiç de sevmediğim bi hastaneye gidiyorum ama napiyim işte mecbur doktorları falan iyi ilgileniyolar
IlkMucizem_61 Tarabzon of Rize’de gidiyorum kontrole bu aralar bel ağrısı sırt ağrısı çok oluyor diğer türlü bir sorun yok 29 haftama girdim bugün itibariyle 🥰🥰🥰 defneveannesi1