NurrA bende 36+1deyim, oğlan hiç durmuyor maşallah full hareket. Tek şansım herhalde egece benle beraber onunda uyuması. Dediginiz gibi karnım bazen semsert oluyor hareket bile edemiyorum, geriliyor böyle. Özellikle geceleri oluyor. Yatmaya yakın birşey yedigimden, gazdır diye düşünüyordum hep. Bel agrım yok, sancı nasıl birşey hiç fikrim yok. Sancı da bel agrısı da mı oluyormuş? Yarın kontrolum var yine.
Sağ kasıgım pert zaten, magnezyumla rahatlıyorum. Onun haricinde ara ara vajina agrısı cekiyorum o da cok garip birşey. Birde göğüs altı kemik agrısı yasıyorum.