zorlusays Merhaba sevgili hamileler doğum sonrası korse kullanacak mısınız ya da yararını gördünüz mü🤔
Dryalp zorlusays pazartesi sezeryan oldum doktorum haftaya salı yada carsamba korse tak dedi göbeğini yerine getirir ve toplar diye takılması lazım cünkü bılıyor bir göbek kalıyor sıkılaşması gerek
Burcuseyy zorlusays bu konuyu bende merak ediyorum kayınvalidem normal doğumda asla takma dedi karın kaslarını tembellestirip göbek bırakıyormus. Benimde ilk gebeliğim. Valla deneyimli anneler yazarsa müthiş olur.
Minikasya zorlusays Forumda ara kısmına korse diye yazın tüm bilgiler orda. Her gün 10 kez soruluyo valla artık yazmaya eriniyom