Merhaba anneler 😊🥰
Benim ilk hamileliğim olduğu için fazla tecrübem yok.
Panik atak hastası olduğum için Doğumdan çok korkuyorum. O an hiçbir şey hissetmek istemiyorum normal doğumda olsa Sezeryanda olsa acı hissedmekten fenalasmaktan cok korkuyorum. Zaten çarpıntı problemim vardı hamilelikte daha çok arttı nabzm sürekli 130-140 arası atıyor🥴
27 haftalık hamileyim arada sanki kafamdan biri içiyor gibi sallantı hissi yaşıyorum bu normal mi acaba 🤔🤔 aniden deprem olur gibi oluyor. Bazen de gözlerimin ucunda ufak sinekler Uçar gibi oluyor. Tansiyonum genelde 11.7 falan cıkıyor normal aslında ama baş dönmesi sallantı hissi çok kötü.
Bir de bir konu daha danışmak istiyorum size hamilelikte başladı yeşil akıntı problemi ufak parçalar geliyor bazen beyaz renkte Ama genel olarak yeşil Akıntım oluyor Doktor mantar dedi fitil verdi Krem verdi neler kullandım ama kurtulamıyorum önce doğum yapmış anneler bu durumu yaşayan var mı aranızda hamilelik bittikten sonra bu yeşil akıntı kesiliyor mu🤔🤔