Bebek4545 Arkadaşlar bugün tam 5 haftalığım beta 2500 çıktı kesem vajinaldan gözüktü dr 3 mm dedi normal mi sizce ?
Kiki-rikii Bebek4545 bana doktorum 4 buçuk haftalık dedi 7 mm dedi adetime göre 5 haftalık tim aslinda