HilalYlmz Kızlar 10. Haftamdayım affedersiniz akıntı desem akıntı değil sıvı su gibi birşey geliyo arada beyaz krem gibi birşey bu normal mi sizce ? Korkmalı mıyım acaba ilk olunca tecrübesiz oluyorsun herşeyden endişe eder oldum 😔😔
-ilk-gebelik HilalYlmz canım bende de oluyor afedersin sümük gibi yanma da vardı biraz idrar verdim enfeksiyon var mı diye bir şey cıkmadı. İçin rahat etsin idrar ver istersen
gullcannn HilalYlmz Bence normal canım. 25+5 haftalığız. Benimde hep oluyor. Geçen hafta şeker yükleme ile birlikte idrar kültürude verdim hicbirseyim yokmuş. Hamilelikte beyaz akıntı normalmiş. Yinede gittiğinde doktoruna danış için rahat etsin istersen 😊
-ilk-gebelik HilalYlmz ben kendi doktoruma gittim ama kontrolüm de vardı idrae ver dedi sağlık ocağında veririm dedim sonucumu doktora attım. Öyle yapabilirisn canım
HilalYlmz Nurdan_nur yok canım krem gibi bişey yapısı da öyle yanma, kaşıntı gibi bi durum da yok anlayamadım ki 😏