Merhaba kızlar memurum 24 te idari izne ayrıldım. 28+5 oldum. Yarın işe başlamam istendi. Çalıştığım birimin komisyonu yazı yazmış. Başına gelen var mı? Kasılmalarım olduğu için de kontrol altındayım gelemiceksen rapor almalısın dediler. 24haftalıkken de erken doğum riski koyulmuştu.
Napacağımı şaşırdım.