NurCeren00 Ya aynen öyle. Benim doktorum çiğ et dışında hiçbir şeye yasak koymadı. Yok cips yeme, yok gofret yeme, yok sucuk yeme, yok sakatat yeme. Yok kola içme. Ya tabiki her şeyin fazlası zarar ama haftada 1-2 içtiğin kolanın örneğin bebeğe nasıl etkisi olabilir? Bazıları çok abartıyor. Hamilelik bir hastalık değil sonuçta. Abartmamak kaydıyla her şeyi yiyip içiyorum çok şükür 23. Haftamız dolmak üzere her şeyimiz iyi. Bana bu sitede gofret yedim diye aa çocuğunu zararlı kodluyorsun diyenler oldu. Doktorlardan, proflardan örnek veriyorum biri çıktı ay doktorları da ilah yaptınız dedi😂 Pardon özür dilerim doktorlar falan kim ki en iyi siz biliyorsunuz 😂 Ay çok sinirlendiğim bir konudur canım ondan doluyum böylelerine.