Haticeyakup Bebegime detaylida boynunda bi kist var denildi o günden beri doktor fobisi olustu gittiğim bi kac doktor korkulacak bisey değil dedi ama ben bidaha ki gittiğimde kötü bisey dicekler diye çok darlaniyorum şuan 26. Haftamdayım zaman geçmek bilmiyor
Esra_80_ Haticeyakup rabbim bebeklerimizi sağlıkla dünyaya getirsin 🙏🏻 Bende oluyorum öyle maalesef benimde kalbinde parlaklık kireçlenme çıktı zamanla geçen bişey dedi ama işte zaman geçmiyor her muayene gittimde korku ile gidiyorum😥
Emineuyar Allah a sıgınıp herşey ondan deyıp içinizi rahatlatın benım oğlumuda cok şey dedıler 38.2yım bakalim ne olcak
Emineuyar Haticeyakup kistık fıbrolız .kafasında 5 tane kıst kalbınde parlaklık kistık fıbrolız olursa 5 yasina kadar anca yaşar dedı dovn sendromu dedı