Kızlar 23+4 üm öncesinde 10,12 dal içerken öğrendiğim ilk zamanlar 2 taneye düşürdüm yaklaşık 4 haftadır 1 tane içiyorum sadece evet zararlarını biliyorum ama içmeyen duyar kasmazsa sevinirim karnımdaki benim çocuğum çünkü sizlerden nasıl bıraktınız ya da neler yaptınız onu öğrenmek istiyorum bu arada çok garip ama sigaradan bir duman çekeyim hemen tepki veriyor ufak ufak bebeğim bu neden acaba