Didem34 benimde yeşil akıntım var, daha riskli diye biliyorum. Doktoruma söyledim kontroldeyken kaşıntı koku yanma var mı dedi yok dedim. Seni rahatsız ediyorsa ilaç yazabilirim dedi. Yok rahatsız degilim, Bebege de zararı yoksa istemiyorum ilaç dedim. Bir sıkıntısı olmaz bebege dedi ve yazmadı. Arada bir benim de hafif sarı geliyor ama acaba diyorum baskıdan dolayı idrarımı mı kaçırıyorum 🤔 36 dayım cunku ben de.