Sevdadeniz 25+0 sağlık ocağında aşım vardı kalp atışını da dinledi kalp atışı 158 çıktı yüksek dedi arada kasılmalarda oluyor .. doktora görün bi dedi ama doktor yoktu saat 5 ten sonra içimi rahatlatmak için size sorayım dedim böyle bi sorunla karşılaşan var mı ? Tepki verecekler yaZmayabilirler ..
Deletedmom15257 Sevdadeniz bence sağlık ocagina kalmayın dr gidin o zaten gerekeni dicek ben pek oraya güvenmiyorum korkma bişide cikmaz boş korkutuyorlar
bbestw Sevdadeniz canım benimde bugün sağlık ocagında kalp atışını dinledi ebe. Gittikçe yükseliyor dedi 150lerdeydi ama herhangi bir sorun olduğunu söylemedi. 27 haftalığım bende
Nagihanali Sevdadeniz geçen nst hemşiresi 200 üzerinde okursa veya 120 altında olursa tehlikeli demişti korkmayın bence bişey yoktur . Rabbim sağ salim kurtarsın hepimizi
Kbradyr Sevdadeniz canım bnce yüksek degil zaten 6 7 haftalık bebeklerin bile 140 150 çıkıyo yani bn tam bilgim yok ama 160 170 atanları bile duydum istersen google'dan bak kadınlar kulübü
Sevdadeniz Deletedmom15257 Aşı için gitmiştim normalde kalp atışını dinleyince yüksek dedi saat de geç olunca doktor yoktu acilde de yok çok acayip 😒
Deletedmom15257 Sevdadeniz korkma yaa bisi olmaz inşallah bazen kalp atışı yok bile diyolar 😂onlara kalsak vayyy halimize
Deletedmom15257 Sevdadeniz korkma yaa insallah hic birsey yok sonuçta hareketlerini hissediyorsun icini rahat tut yarın dr gider bakarsın