asliiyorgunn benim de daha adetim yeni gecikmişken büyük sivilcelerim çıktı, yanaklarımda boynumda büyük ve acıyan. Tam net hatırlamamakla birlikte 4.hafta ve 8.hafta arasında sivilce sorunu yaşadım. Sonraki haftalarda o kadar büyük ve acılı çıkmadı çok şükür, şimdi tek tük boyun bölgemde çıkıyor