Kubraahsen cok cok gecmis olsun 😔 surec bu sene nasil bilmiyorum ama gecen sene kuzenimin basina geldi sizin haftalarinizdaydi o da, ambulans gelip pandemi hastanesine yatisini yaptirdi ve orda sezeryan oldu. Bebegi ayri bir yerde tuttular, anne sutunu sagip hemsirelere verdi hep, esi de negatif olana kadar ikisini goremedi. Negatif olunca hastaneden cikis yaptilar cok sukur bebege bulasmadi zaten suan cok iyiler hic korkmayin siz de ama durumu doktorunuza bildirin mutlaka sizi yonlendirir. almadiysaniz bir gogus pompasi hastane cantanizda mutlaka olsun. suan belki surec bu sekilde olmuyordur dedigim emin degilim. Yine de hersey olucagina variyor siz icinizi ferah tutun onemli olan bebeginizin ve sizin sagliginiz. Saglikli ve kolay bir dogum gecirmenizi dilerim, tekrar cok gecmis olsun🌸