Mk61 9+3 teyım bıkac gundur ellerım ayaklarım yanma ve hafıf sısme var .sabah uyandıgımdada gozlerımde sısmış oluyor.aynı şikayetlerı yasayan varmı? Gebelık zehırlenmesı dıyenler var ılk aylarda olur mu?
EsinKaraglle Mk61 canım gebelik zehirlenmesi 20.haftadan sonra oluyo başlarda değil. Ama yine de doktoruna bi danış istersen
Caglagok Ben 20 haftalığım başlardan beri aybı şiilik durumları bende de var canım. Ayakkabılarım bile olmuyor yüzüklerimi takamıyorum o derece yani. O yüzden bir tek şişlik var diye gebelik zehirlenmesi demek olmaz bence. Vücutta ödem oluşuyor şişlik yapıyor. Ama tabi ki doktoruna danışmalısın.