prensannesi1661 bende kısmetse orada doğum yapacağım, yakın arkadaşım birkaç ay önce pandemi varken doğum yaptı çok memnun kaldığını söylemişti ebeler falan aşırı ilgili ve tecrübelilermiş. Bu kadar memnun kalan varken, çok kötü diye yorum yapanları anlamıyorum ama sanırım şans meselesi, belki de onlara kötü ebeler hemşireler falan denk geliyordur bilemeyeceğim. Doktorum Yaşar Can gayet memnunum, memnun olmadığım tek şey çok kalabalık olması ama bu doktordan kaynaklı. Yaşar beyin çok fazla hastası var o yüzden uzun uzadıya ilgilenemiyor tabii ama gerçekten iyi bir doktor. Şuan için normal doğum olarak görünüyor. En korktuğum şey refakatçi olayı. Sancı çekerken, bebek doğduktan sonra falan yalnız olmak istemiyorum annem kalacak kısmetse yanımda. Kimseyi almıyorlar diyorlar doğru mu acaba? Sancı çekerken refakatçi kalıyor mu yanınızda? Bebek doğduktan sonra falan? Tek başına çok zor olur çünkü hem sancı çekmek hem bebekle ilgilenmek🙏🏼