29a kadar her şey güzeldi 30. haftaya girdiğimden beri belime ara ara giren sancılar mı dersin karın sertleşmesi mi dersin uykusuzluk mu dersin ne varsa olmaya başladı. sanırım hafiften grip de oluyorum. ben de çalışır raporu almayı düşünüyordum ama sanırım almayacağım. hem corona hem ağrılar eziyet etmek istemiyorum kendime. erken gelmezse 29 mayıs bu arada doğum