Güzel anneler, anne adayları yine bir acemi anne olarak karşınızdayim 😅 doktorum bana folik asit kullan dedi ama herhangi bir marka isim söylemedi bende eczaneye danistim bir markanın ki 25 TL iken bir diğeri 80 TL aradaki farkı sorunca da aynı bir farkı yok dedi eczacı 🙄 tabi ben şaşkın emin olamadım folidice olanı aldım sizler ne kullaniyosunuz hangisini önerirsiniz herhangi bir yan etki yaşadınız mı?