Ecrinnur123 Kızlar 26 haftamdayım kıyafet alma başladım ama hangi beden almalıyım yeni doğan şeyleri çok küçük geliyor gözüme. 3/6 alsam nasıl olur
Busbushatun Ecrinnur123 canim yenidogan al tabiki ama cok alma hastane cikisi alcan mesela yanina 3 tane daha alsan yeteli olur
Minnosannem12 Ecrinnur123 yenidogan olarak 10 lu hastane çıkışı 1 adet 2 tane 5 li hastane çıkışı 3 tane tulum 2 tane yelek 10 body atlet 6 pijama 6 üst 3 alt üst takım
Ozge5500 Ecrinnur123 bnde 26 dayim canm 1 tane hastane çıkışı aldm 0.3 ay 2 3 ta e daha alirim snra 3.6 alicam bi kac tane daha cnku bebekler cok cabuk buyuyor o yuzden 0.3 cok almicm