Ozlmozlm Madem bu zamana kadar normal doğum yapma umuduyla beklediniz bence nırmal doğum yapın. Suni sancının normal sancıdan tek farkı normalde yavaş yavaş şiddetlenen sancıyı size en baştan yoğun olarak veriyorlar gerçi artık onu bile azar azar verip normal sancı gibi yapıyorlarmış, doktorunuza bir sorun. Tabi bu benim fikrim ben sezeryanı son tercih olarak görüyorum.