Gkcgkc belimde bi agri bazen de bebeğim ağzımdan cikicak gibi beynime kan gidiyo gibi o dolaşımı hissediyorum gibi oluyo zor nefes alıyorum cok nadir bıçak saplanır gibi oluyo geçiyor ama bunlar sanci belirtisi mi bilmiyorum en çok da bacaklarım aciyo 😬35+2 olduk dun ilk nst ye girdim doktor senin sancin mi var dedi 🙄 biraz sancin var dedi ilk hamilelik olunca ne nedir anlam veremiyorsun ki😏 sizin ki nasil oluyo tarif edebilirmisiniz🤔