Roj123 Hanımlar merhaba. Gebeliğin in üçüncü haftasına girmiş bulunmaktayım karnımda çatlak oluşuyor heralde pul pul dökülüyor. Siz ne kullandınız çatlak oluşumunu önlemek için ben bio oil kullanmayı düşünüyorum. Sizlerin yorumlarınıda alayım 😊