Minik_kalplim_ 4. Aya kadar neredeyse meyveyle beslendim. Mide bulantısından ziyade iştahsızlık vardı bende de. 5 ten sonra daha da rahatladım. Simdi 9. ayımdayım ve kendimi durduramıyorum 🤦🏻♀️
Annem hep kendini yemeye zorla, cıkarırsan da cıkar ne olacak derdi. Deneyebilirsen sen de yap.