EsinKaraglle Sshr doktoruma sordum bu soruyu doğumun gidişatına göre senin sancıları nasıl göğüslediğine göre gerek olursa yaparız dedi
Aysehatun Sshr ben istiyorum kuzenim 3 çocugunu dogurdu cok memnun benimde temennim epidural normal doğum
Ciara93 Sshr en güzel Doğum şekli bence. Hem normal Doğum hem sancısı az. Kesinlikle imkanın varsa epidural yap
Civcivinannesi Bende sordum doktoruma , her hastada etki etmiyor bazen yine de sancı çekebiliyor dedi kafam karıştı 🙄
Ermerve bende istiyorum ve cok arastırıyorm hiç biyan etkisi yokmus hatta dogumdan sonra sute bile gecmiyomuş ama yakınlarda bi arkadasım epidurall dogum yaptı sancısını hiç kesmemiş oluyomuş böylede
melekyildirim Aysehatun belinde ağrı kalmış mı acaba ? Epidural sezeryanda kalıyormuş acaba normaldede kalıyor mu merak ediyorum