mlkkk Deniz773 bugün doktorum bana da söyledi yine günlük 30dk yürüyüş yap ama ağır kaldırma bi yere uzanma 26dan sonra yukarı çıkar muhtemelen dedi
Medine-07 Deniz773 Bugün benimde kontrolüm vardı doktorum banada öyle söyledi ilaç verdi falan biraz endişelenmedim değil ama
Deniz773 mlkkk bana da ağır kaldırma , hızlı ani hareket etme dedi , düzelir inşallah en yakın zamanda
Aylizimm Korkma canım kötü bir durum değil bende 14 haftalıkken falan eşi aşağıda dedi normal doğum yeri olmaz dedi şimdi 36 haftalık hamileyim herşey yolunda
mlkkk Deniz773 22 haftadayım evet yürürken ayaktayken veya iş yaparken baskı hatta fık diye düşecek heralde çocuğum diye düşünüyordum 😅