nesrinss memnunum çok sakin, detaylı anlatıyor, takibi güzel yapıyor. Bilgili bir hekim zaten. Güleryüzlü tedbirli birde. El ayak şişmesi doğal bir durum ama tedbiren idrar tahlili istedi gibi gibi. Hastası çok biraz kapıda bekleniyor ama içeride hiç aceleye getirmiyor ultrasonda bakarken, soruları dinlerken vakit ayırıyor yani:)