Son adet tarihim 29 ocak yaklaşık 2 hafta önce erken gebelik testi yaptım negatif cikti karantina surecindeyim hala regl olmadim 2 gun sonra tekrar test yapmak istiyorum sizce direkt kan mi vermeliyim yoksa idrardan mi bakmalıyım. Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim.