Kizlar bugun 11 haftalik olduk ama iki gundur göğüslerde hassasiyet cok azaldi ister istemez kafaya takar oldum olumsuz biseymioldu falan diye. 10-11 haftalarda hassasiyeti azalan oluyor mu acaba. Belkide hormonlardan dolayi biraz evhamliyim ilk gebeligim.
Yorumlarinizi bekliyorum 🌼🌼