Dilan__1154 ozellerde güvenim yok bazen doktorun işi oluyor şehir dışına çıkması gerekiyor bunun için bile erken sezeryan diyebiliyor ilk gebelikse 38 de seseryan demesi çok saçma devlette 39+6 da yarışın yapıldı 40 a normal doğumla kızımı kuzcagima aldım devletteki doktorum 1 gün bile bebek için çok önemli dedi 39 da kendim teklif etmeme rağmen doğumu başlatmadi suyum azalmış kalp atışı yavaslamisti sancım acilmam yoktu o şekilde yarışın yapıldı propess diye bı yöntem denendi 18 saat sonra doğum oldu kimseyi dinlemeyin 2-3 gün sonra yine gidin nst girersiniz sakin olun ben hiç bağırıp cagirmadim çok şükür iyi geçti kendinizi bağırıp çağırıp yormayın sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah