Anne1212 benimde ilk gebeliğim oğlum olucak 17 hafalıkken hissetmeye başladım göbeğime ilk hissettiğimde bişey değdi gibi oldu ayaktaydım inanamadım oturdum bi kaç kere daha olunca anladım bebek oldugunu doşardan dokununcada hissediliyordu tekmeleri şuan 20 haftaya yeni girdik takla atıyo içerde karnım havaya kalkıyo dışardan bile gözüküyor artık😍