Ayyy benimde 13.hafta da ense kalınlığı 3.7 çıktı sonra korona oldugum için hiç bir testi yaptıramadık ne burun kemiğine bakıldı ne kan verebildim haftası gecti. Bugün 15+2 haftalıgım doktoruma gittim perinatolojiye gitmen lazım keisn olarak ense kalınlıgında hala su toplaması var ayrıca göğüste de su toplaması var dendi 🤦 cuma günü perinatolojiye gidicem kısmetse sizleşrn başına gelen var mı bu durum sürekli stres yaşıyorum 20 gündür 😔