TubaUzar cnm açıkcası bnm bulundgm yerde hastane ve doktor pek yok görev yermiz dogu ve bi ilçesindeyiz kücük bi yer özel hastane bile yok bi kaç kere devlete gittim gece acilden bebegi bulamadılar karnımda düşün yani o yüsten emin ol burda size sormak oraya gidip onlara güvenmekten daha iyi daha cok tatmin edio daha cok sakinleştiriyo :( yarın bi gidim ama ilgilenmicekler buraya en yakında batman var orayada anca bayramdan snra gideblirim o yüsten size sordum:(