Arkadaşlar Merhaba,
Şubat sonu Agnucaston (Hayıt Hapı) kullanmaya başladım ve 2 aydır da Solgar Female Multıple kullanıyorum.Bu ay Hayıt ilacından kaynaklı sanırım 3 gün erken yumurtlama oldu.Düzenli ovulasyon yapmadığım için o hafta içerisinde 2-3 kere çatlama ağrısı hissettim.Bir kaç kere mi yumurtlama oldu bilmiyorum ama ilk yumurtlamaya göre dün adet olmam gerekiyordu.3 gündür lekelenmem var ama adet olmadım.Kaset test yaptım ama negatif.Yerleşme mi emin değilim.Başına böyle bir şey gelen oldu mu acaba ? Yerleşme olsa bile ne zaman test yapmam lazım ?